In Style & Beauty: Selena Cheng

8:00 AM


Selina Cheng is up and coming in the entertainment industry. Down to earth, fashionable, and relatable. Having experience in beauty and fashion through pageants, and taking part in reality television, she's on her way to fame! Catch her while you can in this exclusive interview with her and don't forget to check out her super sweet and informative YouTube channel where she talks about skincare! Let's be real, there's never enough people we can subscribe to. 

1. Tell us a little bit about yourself!
我是一個大學生 同時也是模特兒 現在也在努力成為唱跳歌手我的個性非常活潑大方 勇於跳戰.

2. Where do you get your beauty and fashion inspiration?
我以前在美國唸書時 就非常愛看youtube 當時就是靠看影片其他人的美妝分享然後自己也慢慢開始學化妝後來當上了模特兒以後 更是接觸到更多有關於時尚的資訊

3. How would you describe your style?
我覺得我是歐美隨性風格 但隨意中是有性感的感覺 個性必較活潑風趣

4. Where do you see the Chinese beauty and fashion style going this year? Any fashion predictions?
我覺得這幾年的亞洲流行趨勢 主要都是跟著韓國還有日本走大多都是流行清新自然的感覺 我覺得接下來應該就是延伸走自然裸妝的感覺 白裡透紅 果凍感的自然系妝容

5. What's something about your style that makes you different from most people?
我覺得我的風格非常自然 某種程度上我也沒有那麼地跟隨潮流
我喜歡把部分的潮流特吸收然後再跟自己的個性做融合
加上我在分享我的生活我的美妝頻道 我都是走非常自然隨性的路線
我覺得我的大方還有沒有規劃感的隨性 讓我跟其他美妝分享者有不同的定位

6. You've become such a big influence in the entertainment industry, was there anything you wish you could do differently?
到目前為止我沒有任何覺得需要被改記改善的地方 我很開心我一路上來所做的分享所做的選擇. 但我個期待我未來能在時尚圈有什麼的進步跟改變. 我的時尚分享除了資訊上的傳達跟教學 我也是一直在散發正面的能量. 我希望大家在時尚上能有自己的態度跟特色 不是一味地只跟著潮流找到適合自己的商品還有風格才是最重要的所以為什麼我最熱門的分享就是『first impression』我希望能靠我的分享 來幫助大家找到最適合自己的產品給大家中立的資訊概念 並且希望大家都能做自己 不要害怕異樣的眼光




Follow Selina
Instagram: @selinacheng1028
YouTube: Selina Cheng

Follow Us
Instagram: @wcetveshop
Twitter: @WCETVeShop


You Might Also Like

0 comments

Subscribe